Ocieplenie

• HRavg 118( 67%)
  • Sprzęt BIRIA crossowy
Piątek, 31 stycznia 2014 | dodano: 31.01.2014

na koniec stycznia i od razu lepiej się kręci. Dziś pętlą przez dolinę Odry szkoda tylko że kawałek płaskiego jaki tam jest, a było pod południowy wiatr. Końcówka od jakiegoś 38km w Turzy to dokładnie jak na mapce V Maratonu Śl. odkąd pojawiła się mapka z trasą korciło mnie aby sprawdzić ten odcinek bo to boczne drogi ,a tamtędy zapuszczałem się z rzadka i to bardzo dawno temu. Ogólnie nie jest źle ,ul.Starowiejska od krajówki 78 w Turzy zjazd może nie dziurawy ale sporo nierówności  i prawie na końcu niestrzeżony przejazd kolejowy szczególnie nocą trzeba będzie tam ostrożnie jechać.A tak wygląda cała pętla:i wizualnie:

| 19:04 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Ponoć w tych Gołkowicach już wylali asfalt ,tak mnie słuchy doszły. Ale trasa jest zmieniona ,po wczorajszym wpisie dopiero się zorientowałem że jest zmiana trasy i dziś też małą część z niej przejechałem. Może też być mała korekta po rozmowie z Andrzejem zasugerowałem mu że od Zabełkowa kawałek w kierunku Roszkowa jest zakaz ruchu rowerów,niby obok jest ścieżka rowerowa ,ale z kostki i wątpliwej jakości na szosówki. Dobrze by było w Olzie skręcić w prawo na Odrę i na Buków Krzyżanowice i Owsiszcze droga bardzo fajna mniej ruchliwa a kilometry te same.
janekbike
| 16:40 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Właśnie widza że zmienili trocha trasa i nie bydzie po tych płytach w Gołkowicach więc bardzo dobrze, a zmiana trasy nawet fajno znajome okolice:)
| 16:05 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Tadek obejrz następnym razem odcinek w Gołkowicach. Tam to dopiero trzabydzie uważać na odcinku po płytach betonoowych:)