Z Anią,Tomkiem,Rafałem i Olkiem

• HRavg 128( 73%)
  • Sprzęt Szosa CUBE
Niedziela, 23 lutego 2014 | dodano: 23.02.2014

takie spontaniczne spotkanie,z rana sms od Tomka że przejeżdżają przez Radlin i  zaproszenie na przyłączenie się to skorzystałem.W Syryni dołączają do naszej 5 dwaj przypadkowo spotkani bikerzy i tak w siedmioro przez Krzyżanowice na Czechy przez Hat,kierunek Hlucin,Vresina do Piśt tu Rafał i Olek się odłączają obierając kierunek w prawo na dom ,my w piątkę w lewo jeszcze jedna rundka na Zawadę,Bela i po wyjeździe na górkę spotykamy sporą grupę jak się okazuje to Wodzisławska ustawka i sporo znajomych dołączamy do nich jak dobrze policzyłem zrobił się bodajże 17 -sto osobowy peleton. Niestety w Chuchelnej po ponad 50km przed ostrym podjazdem spadł mi łańcuch,a peleton poszedł.Po wyjeździe na wzniesienie już nie widziałem gdzie pojechali ,wybrałem opcję w prawo na granicę i Krzanowice bo gdzieś mi w ucho wpadło takie hasło,ale to był zły wybór bo oni pojechali w lewo (jak się dowiedziałem z relacji Janka -Janekbiker) jeszcze jednym kółeczkiem Czechami do Krzanowic. No i niestety ostatnie 37 km jechałem samotnie. Pogoda dopisała sucho słonecznie nieznaczny wiaterek. Dzisiejsza trasa:

| 22:49 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Jechałem jechałem,a jakże i widziałem kto prowadzi ten peleton.Jak skręciłem w prawo i na długiej prostej się skapnąłem że pojechaliście inaczej już było za późno się wracać. Nic się nie stało,ja do solowej jazdy jestem przyzwyczajony to 90% moich wypadów.
janekbike
| 19:21 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Kurcze a ja nawet nie wiedziałem że z nami jechałeś przez tą chwilę bo byłem z samego przodu tego peletonu. Mógł ktoś z tyłu zakrzyczeć że ktoś został żeby zwolnić i poczekać no szkoda że tak wyszło. Następnym razem trzeba bardziej nad tym zapanować i musi ktoś tył ubezpieczać.