Bałtyk-Bieszczady tour

• Sprzęt Szosa CUBE
Sobota, 23 sierpnia 2014 | dodano: 30.08.2014

moja trzecia edycja i też prawie do samego końca nie byłem pewien czy wezmę w niej udział. To też jestem zadowolony, że udało mi się cało i zdrowo zmieścić w limicie czasowym.Pogodowo też chyba było najgorzej bardzo chłodne noce gdzieś w okolicach 8st ,na koniec w Bieszczadach 2 st, była też burza przed Żyrardowem i potem sporo deszczu,żeby nie było trafił się pomiędzy i cieplejszy dzionek. Na punkcie w Kruszynie spotykam Leszka kol.z Radlina i umawiamy się że jedziemy razem do mety ,tu też na obwodnicy Bydgoszczy jadąc za jakąś grupą z GPS-em jak przysłowiowe gęsi mylimy zjazd z S-ki na technologiczą i nadrabiamy sporo km. Telefon od "przyjaciela" Pawła kieruje nas na właściwe tory do Torunia,potem jakby uszło z nas powietrze szanse na poprawienie życiówek marne ,ciepełko PK w Toruniu krótka drzemka i decyzja że dalej jedziemy aby tylko zmieścić się w limicie 70godzin co nam się udaje z zapasem prawie 2godz. Jeszcze na ostatnim PK w Ustrzykach Dolnych czekamy dobrą godzinę na Darka tyż z Radlina coby sam się nie telepotał w ciemnościach po górach i razem w trójkę docieramy do mety .Ślad trasy zapożyczony od kolegi "wajaka" udostępniony na forum B-B tour.

gustav
| 21:02 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj toś sie nie wyśilił z tym opisym, jak na tyn dystans hehe abo jaki fotki by se przidały :> ale dobrze że żeś dojechoł i gratuluja
mroczny45
| 17:56 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Gratulacje !!! Może w 2015 r spróbuję tą trasę przejechać.
zawrom
| 07:29 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Gratuluję wytrwałości . Jak czytam opisy tegorocznego B-B Tour-u to chyba wszystkim pogoda dała w kość.