Wiosenne KoRNO 2015 w Dąbrowie Górniczej

• Sprzęt FUJI NEWADA
Sobota, 21 marca 2015 | dodano: 23.03.2015

czyli pierwsza edycja w 2015 r Kosmicznych Rajdów na Orientację ,fajna impreza (nie pierwsza )organizowana przez Monikę (Kosma100) i Tomka.  Na starcie dogaduję się z Darkiem i tak w miłym towarzystwie jedziemy razem. Po krótkiej naradzie co do trasy obieramy wariant pętli zgodnie ze wskazówkami zegara i ruszamy na PK 11 skrzyżowanie ścieżek dojazd bezproblemowy jak i do PK 8 przy drzewie na cmentarzu cholerycznym. Następnie przez PK 4 na skraju wyrobiska w Nowej Wiosce jedziemy przez Porębę na PK 6 wiata postojowa króciutki postój na uzupełnienie kalorii i analiza dalszej trasy w tym samym lesie zaliczamy PK 2 opuszczona baza rakietowa na małym wzgórku objeżdżamy to, ja w prawo Darek w lewo i woła że jest .Dalej dłuższy przelot przez Zawiercie pod Włodowice do PK 9  na skrzyżowaniu ścieżek ,niestety mały błąd nawigacyjny przy liczeniu zakrętów lądujemy na nieciekawej ścieżce kończącej się w krzakach i towarzystwie pokaźnego stada saren. jakieś 300-500m powrotu na właściwy dukt i jesteśmy na punkcie,od punktu jedziemy prosto na Włodowice ale tu też ścieżka kończy się na skraju lasu choć jest zaznaczona na mapce,kawałek wracamy i po chwili jesteżmy w centrum Włodowic (prawie połowa trasy )gdzie robimy postój na uzupełnienie zapasów płynów na dalszą drogę.Wokół skał Rzędowickich i Kroczyskich docieramy na PK 1 umiejscowiony pomiędzy jeziorkami .Następnie dłuższy przelot na PK7 mogiła żołnierza niemieckiego z 1945r  jak się okazuje bardzo ciekawy punkt wywołał w nas chwilę refleksji i dyskusji o tych czasach na najbliższe kilka km . Na PK10 Krzyż-leśna mogiła ,ale bez opisów co i jak docieramy bezproblemowo. Małe szopki z dojazdem na PK3 w okolicach Ogrodzieńca chyba zmęczenie daje się we znaki przeoczamy zjazd w prawo na niebieski szlak po chwili orientujemy sie że coś nie tak wracamy i jedziemy jak się nam wydaje właściwie ,ale i ta ścieżka kończy się w ostępach,wracamy i jak sie okazuje właściwy szlak jest dosłownie 10m dalej najeżdżamy na Punkt bezproblemowo ale i też tracimy tam sporo z zapasu czasowego .Przez Łazy bijemy już na ostatni PK5 przy ambonie widoczny z daleka .Pozostaje coś ponad 20 min i 10km do mety wykrzesujemy jeszcze skądś siły i docieramy w limicie czasu. Na ostatniej prostej Darek położył się na lemondce na 29"  kołach i mi  nieco odjechał chyba na jakieś dwie minuty. Dzięki Ci Darku za towarzystwo. Trasa odtworzona po śladzie jaki jechaliśmy ,a zdjęcia w relacji u Darka (  djk71 )

| 22:05 czwartek, 26 marca 2015 | linkuj I ja też dziękuję , a komplet cieszy,choć po tej 3-ce już zwątpiłem że to nam się uda,a od 5 to już chyba adrenalina nami gnała żeby nie poszedł cały ten nasz wysiłek na marne. Po połowie to myślałem ,że będziemy jakąś dobrą godzinę przed czasem,ale też nam wyszło 20km więcej niż te niby 100km w najkrótszej wersji. Do Kamieńska się wybieram ,ewentualnie możemy to powtórzyć mam nadzieję że z lepszym skutkiem czasowym no i oczywiście z kompletem:) Pozdrawiam .
djk71
| 21:00 czwartek, 26 marca 2015 | linkuj Wielkie dzięki raz jeszcze za towarzystwo. Fajnie, że udało się zebrać komplet i zdążyć na metę :-)