Prognozy się nie sprawdziły.

• Sprzęt GÓRAL(sprzedany 12 VI 2012r)
Sobota, 27 marca 2010 | dodano: 27.03.2010

I nawet nie miałem w planie wyjechac bo zapowiadali spore opady a tu ani kropelka nie spadła,jedynie co sie sprawdziło to że się ciut ochłodziło i mocno wiało raz z południa raz z zachodu.Trochę się przed wiatrem uchroniłem w lesie gdzie ciut mniej to było odczuwalne i pierwszy tej wiosny dalszy wypad terenowy,już suchutko miejscami jeszcze miękawo.Trasa:z Radlina-Niewiadom-Jejkowice-zal.Gzel-nad zalewem elektr.Rybnik-żół.szl.do Rud tu rundka po parku-leśnymi duktami do Suminy-Gaszowice-Łuków Sl.Czernica-Rydułtowy-Pszów-Radlin.Maks prędkośc z górki i z wiatrem chyba to rekordowe osiągnięcie tak jak i na prostych centralnie w plecy jeszcze tak szybko na tych odcinkach nie jechałem nawet na szosówce,gorzej jednak było centralnie pod.

pietrek
| 23:36 sobota, 27 marca 2010 | linkuj jak słyszę synoptyka mówiącego jaka będzie pogoda jutro ,to śmiać mi się chce(niewspomne o prognozach tygodniowych;))to tak jakby przewidzieć losowanie toto.Fajnie,że chociaż ktoś dzisiaj niezmókł,bo jak tak dalej pójdzie to wprowadzę nową kategorię"deszczowo"Pozdrowienia z ubłoconych i przemokniętych Kujaw.