BikeOrient

• Sprzęt GÓRAL(sprzedany 12 VI 2012r)
Sobota, 26 czerwca 2010 | dodano: 29.06.2010

pogoda dopisała jedynie na otwartych przestrzeniach ciut dokuczał wiatr,a w lesie chmary komarów.Jednak pozostał mały niedosyt,po pierwszym etapie zrezygnowałem z dalszej jazdy z powodu bólu głowy,mimo że troche czasu mi zostało na kontynuację.Wzniesienia Łódzkie po jakich przebiegał I etap naszpikowany piaszczystymi szlakami nie obyło też się bez błotka i jak sama nazwa sporo wzniesień,no i w sumie 14 punktów sprytnie poukrywanych przez organizatorów 9 oznaczonych na mapce 5 na odcinku liniowym (udało się w sumie 9 odnaleź) z pozostałych zrezygnowałem aby mieć czas na następne etapy,ale jak wyżej pisałem....Na trasie zaliczyłem dwie niegroźne gleby jedna przy wyjeździe z koleiny i lekko zdarta łydka,druga na dosyć dużej szybkosci wjazd w piach zaliczone pokrzywy i popodarta skarpetka obie na lewy bok.

Masters2907
| 09:40 sobota, 3 lipca 2010 | linkuj Sądząc po czasie maraton był bardzo trudny, gratulacje za determinację i dojazd do mety. Komary, piasek i gleby przy okazji to nie dla mnie, dlatego tak kocham moją szosóweczkę. Pozdrowery.