Czerwono i Niebiesko.

• Sprzęt GÓRAL(sprzedany 12 VI 2012r)
Poniedziałek, 12 lipca 2010 | dodano: 12.07.2010

Czyli baza trasy oparta na tych kolorach szlaków.Upał dalej trzyma 30st wcieniu wiatr nieco lżejszy niż wczoraj ze wschodu.Wybór trasy w południe był trafiony w dziesiątkę wiekszość w cieniu drzew,w porównaniu z otwartym terenem odczuwalnie jakieś 5st mniej.Trasa:z Radlina-Niewiadom PKP racławicką do raciborskiej i świerkowej i z niej już czerwonym szlakiem przez Zebrzydowice do przystani Kotwica nad zalewem Rybnickim-i kółko Niebieskim szlakiem wzdłuż zalewu do Grabowni,Ochojca,aż do Kamienia tu rundka po upadającym ośrodku wypoczynkowym (coś tam jednak zaczyna się dziać)-dalej szlakiem pod Przegędzę i na Błonia w Rybniku Paruszowcu-dalej trzymając się koloru Niebieskiego wzdłuż Rudy do Zalewu i przystani Kotwica i powrót tak samo Czerwonym szlakiem w większości tej częsci asfaltowy,Niebieski prawie cały terenowy dosyć wymagający odkurzyłem go po chyba 3 latach bo dojazdy były utrudnione przez prace kanalizacyjne w poszczególnych dzielnicach teraz już jest ok nawet oznakowanie nieco się poprawiło.