Na dwa razy.

• Sprzęt GÓRAL(sprzedany 12 VI 2012r)
Sobota, 17 lipca 2010 | dodano: 18.07.2010

Raz w godzinach dopołudniowych i południowych przy 34st w cieniu i słabiuteńkich ruchach powietrza,głównie po leśnych duktach aby uniknąć spiekoty na trasie:z Radlina-Rydułtowy-centr.KWK-Niewiadom PKP-Jejkowice-Gzel-duktami leśnymi do Suminy idalej duktami przez Szymocice Wieś pod Kuźnię Rac.do Przysiółka Krasiejów-czerw.szlakiem do Nędzy i nim w kierunku Ciechowic.ziel.szl do rez.Łęższczok tam zjeździłem prawie wszystkie groble-Markowice-żół.szl.przez Budzin do Dzimierza-Pstrążna-bocznymi drózkami do Czernicy-Rydułtowy-Pszów-Radlin.W sumie 77,28km 40km teren,śr.19,46,w 3godz.58min. Drugi wieczorny z żoną trochę nieudany i skrócony bo porwał się mocny wiatr i na horyzoncie zblizająca się burza.Trasa:Radlin w dzielnicy Obszary już zaczęło wiać (mieliśmy jechać do Studzienki w Jankowicach),zmiana planów i przez Radlin II polnymi drogami jak najkrócej do domu szczęśliwie przed nawałnicą. Tylko 10,15km w 35min.