Pechowy dzionek.

• Sprzęt GÓRAL(sprzedany 12 VI 2012r)
Wtorek, 9 listopada 2010 | dodano: 09.11.2010

A zapowiadało sie tak pieknie pogoda się poprawiła zrobiło sie słonecznie i całkiem przyjemnie wyjechałem szosówką i zanim dojechałem z głównej drogi ok.0,5km popekała osnowa opony i wyskoczyła pokaźna "buła",zawróciłem zamieniłem rower na górala,ale sielanka trwała do pechowego dosłownie 13km do przedniej opony wbił mi sie bardzo ostry dosyc duży kamień i rozcharatał oponę tak że wkładka samowulkanizująca nie zadziałała tak dopompywując co chwila przejechałem jeszcze z 10km,potem rozleciała się pompka a chcąc jeszcze ratować oponę bo mogłem wyciąć wentyl i wsadzić zapasową dętkę postanowiłem jakieś ponad 8km iść na piechotkę,ale w domu okazało sie że opona nie do uratowania.W obu rowerach już mam załozone nowe.jutro i ojutrze mam nadzieje że je przetestuję.Trasa:z Radlina-Pszów-pod Krzyzkowice-polną droga do Rzuchowa-Pstrążna-zielony szlak w kier.Żytnej i wpołowie opisana przygoda,dalej pompując co chwila do Żytnej-Pstrążna Czernica-dalej przez Rydułtowy do Radlina marszem obok roweru.