Rez.Łęższczok.

• Sprzęt GÓRAL(sprzedany 12 VI 2012r)
Czwartek, 19 maja 2011 | dodano: 19.05.2011

Trasa głownie wiodła różnymi szlakami i pieszymi i rowerowymi.Przez ukształtowanie terenu i dosyć mocny wiatr z poł.dała mi troche w kość.Z Radlina-Pszów-Kalwaria Pszowska-Pszów KWK-Pszowskie Doły-pierwsza asfaltowa wspinaczka na szczycie przed Syrynią skręt do lasu żótym szl.przez Grodzisko pod Lubomią i ziel szl do Lubomi tym szl.wespół z czarnym terenowa wspinaczka do Pogrzebienia-zjazd do Brzezia tu mała rundka po miasteczku-Obora i obok Arboretum Bramy Morawskiej(zakaz jazdy rowerem po tym rezerwacie) do Markowic-przejazd przez Rezerwat Łęższczok-ziel.szl. do Nędzy(mało uczęszczany chyba dla tych co mają reumatyzm chodują na nim spore pokrzywy.)czerwonym szlakiem w las i kierunek na Szymocice i Górki Śl też nieznanmi mi jeszcze duktami mało uczęszczanymi przez to odkryłem nowy wjazd widniejący na mapie ale w naturze zarośnięty i od Szymocic go nie widać.-SuminaPKP-żół.szl do Szzczerbic i jeruzalemską do Gaszowic-i tu standarcik czrny szl.Czernica-Rydułtowy-Pszów-Radlin.