Kluczbork

Sobota, 16 lipca 2011 | dodano: 17.07.2011

Puchar Polski w maratonach szosowych dystans giga zaliczony.Pierwszy raz wziałem udział w tego typu imprezie,pierwszy raz przejechałem taki dystans nie zsidając praktycznie z roweru tylko na uzupełnienie bidonu w sumie takich małych przerw jeszcze na skrzyzowaniach uzbierało się z 5min.Trasa to trzy pętle po około 70km na północ od Kluczborka i 15km na dojaz i zjazd na rozjazd na pętlę w Kujakowicach Górnych potem przeez Biadacz-Skrońsko-Gorzów Ślaski-Uszyce-Lubnice-Byczyna-Łowkowice-Kujaowice Górne to trzy takie pętle zjazd w kierunku Kujakowic Dolnych i na Kluczbork przez miasto na metę.Pogoda dopisała temperatura optymalna troche tylko przeszkadzał wiatr z zach.co troche utrudniało w samotnym pokonywaniu pierwszej i trzeciej rundy ,na drugiej troche było dobrej współpracy z chłopakiem z mini,ale z giga bardzo sie ta wspólpraca nie kleiła wiecej sie chcieli wozić i na trzeciej im odskoczyłem. Jak na pierwszy raz z udziału i z imprezy jestem zadowolony.Cóż do najlepszych"trochę" brakło prawie 3 godz.straty do rekordzisty w 24-godz. jeździe.

| 20:11 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Dzięki teraz 23 lipca ruszam na kolejne wyzwanie Bałtyk-Bieszczady Tour jak to przejadę te 1008km w trzy doby sam nie wiem.W sumie znów coś nowego i innego i tak sie to kręci.
mavic
| 22:11 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Widzę, że bardzo dobrze sobie poradziłeś z dystansem. Życzę kolejnych udanych zawodów.