Zmagania z upałem i poł.wiatrem

Sobota, 27 sierpnia 2011 | dodano: 28.08.2011

wybrałem wariant bocznego wiatru i kierunek pierwszego etapu ustawiłem ze wschodu na zachód i z powrotem.Jednak boczny wiatr na odkrytych terenach tez dawał sie we znaki.Trasa:z Radlina-Rydułtowy cent.-Rzuchów-Kornowac-Pogrzebień-Racibórz-Pietrowice Wielkie-Kietrz-Księże Pole-Czerwonków pod Baborowem-i pętelką przez Nowa cerekwia-Kozłówki do Kietrza i juz tą sama trasą powrót do Radina.To wszystko przy 32st i mocnym poł.wietrze i 95,44km w 3h53min ze śr. 24,49 i ponad 3 litry płynów. Pod wieczór wiatr ucichł temp.spadła do 28st i z żoną wybrałem się na mała przejażdżkę na trasie z Radlina-Pszów-Zawada-Syrynia tu już niebo robiło sie niespokojne przez centr Syryni wyjechaliśmy na Kopiec po piękne widoki i z powrotem Syrynią na Pszowskie Doły -Pszów KWK i centr-Radlin.Po powrocie zaczęło silnie wiać z pół zach i niedługo potem zaczęło padać,szczęście zdążyliśmy przed zmiana frontu.Wyszło 25.18km w 1h27min i śr.17,4