Las,cisza i spokój

• Temperatura -2.0°C
  • Sprzęt GÓRAL(sprzedany 12 VI 2012r)
Wtorek, 20 grudnia 2011 | dodano: 20.12.2011

wszystko to w bajkowej scenerii,słonecznie, mroźno prawie bezwietrznie i wszystko przybielone szronem, na leśnej trasie żywej duszy trochę się w tym wszystkim zapomniałem i ciut za daleko w las pojechałem,przez co powrót po 16 o zmroku i -2st.W dolinkach i w lesie tez było czuć większy mrozik w porównaniu z miastem.Trasa:z Radlina- Rybnik Niewiadom centr. i PKP ,Beata-Jejkowice-żółtym szlakiem pod Szczerbice- leśnym piaszczystym niebieskim szl. do zielonego i nim do Suminy PKP-Górki Śl-pod Szymocice kąp-wjazd na dukty leśne i do Kuźni Racib.-przeskok na pożarzysko tu duktami leśnymi ,kawałek asfaltowym do Rud-przez park na szlak do zalewu elektrowni Rybnik (tu ciepłe wody i mrozik piękne zjawisko wytworzyły, mgiełka przy niewzruszonej tafli wody przy zachodzącym słonku)-dalej Chwałęcice-Gzel-Jejkowice-BeataNiewiadom PKP-kawałek w kierunku Rydyłtów-ostry podjazd Barwną pod Niewiadom i Radlin.