Góra Św.Anny

• Sprzęt Szosa CUBE
Sobota, 24 marca 2012 | dodano: 24.03.2012

trochę naokoło niż najkrótsza wersja trasy,jak na marzec pogoda świetna słonecznie,leciutki wiaterek z pół.zach czyli w tamtą stronę pod wiatr powrót ułatwiał.Trasa:z Radlina-Pszów-Rydułtowy-Czernica-Lyski-Sumina PKP-Szymocice kąpielisko-Nędza-Ciechowice-Turze-Siedliska-Kuźnia Raciborska-Solarnia-Bierawa-Kędzierzyn Koźle-Kłodnica-Raszowa-Leśnica-i wyjazd na G.Św.Anny.-powrót do Ciechowic tą samą trasą potem zmiana na Zawadę Książęcą-Racibórz Ostróg ,Markowice i Obora-główną 935 przez Pogrzebień-Kornowac-Rzuchów do Rydułtów obrzeżami do centr.i do Radlina.

| 20:42 środa, 28 marca 2012 | linkuj Znam też i tę trasę ,ale dla mnie nie najkrótsza ,dla szosy to z Radlina na Czernicę Lyski Szymocice kapielisko i skrótem wzdłuż torów do Nędzy i dalej na Kuźnię Rac.wychodzi jakieś 125km.Ale ostatnio ten skrócik mocno dziurawy się zrobił. Próbowałem też i leśnymi szlakami na góralu ,ale więcej czasu na to potrzeba.
Trasa na G.Św.Anny to jedna z moich ulubionych i parę razy w roku ja zaliczam a żeby nie było monotoni to trochę urozmaicam sobie zmieniajac część trasy.No i nie ma co ukrywać jest to jedna z szybszych tras w konfiguracji kolebki z górki potem w miarę płasko i pod górkę i z powrotem to samo.
Radfahrer | 19:28 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Najktótsza trasa z Rybnika na Górę Św. Anny jest przez Rudy-Brantolkę-Kotlarnię-Starą Kuźnię-Sławięcice-Zalesie-Leśnicę (110 km w obie strony).
Jedyny problem dla roweru szosowego to odcinek leśny o długości około 6 km o nawierzchni tłuczniowej (czerwony łupek przywęglowy) na dojeździe do Kotlarni.
Piękny dystans i średnia prędkość.