Rekonesans

• Sprzęt Szosa CUBE
Niedziela, 29 lipca 2012 | dodano: 29.07.2012

na trasę Gliwickiego maratonu 550km w 24h ,pętla to kawałek z Gliwic od Pyskowic trójkąt na Strzelce Opolskie i Ujazd d Pskowic coś tego koło 65km. Tak po kolei to umówiliśmy się na dziś 8 rano z Leszkiem i Mateuszem na wspólny wypad,a że nie było jakiś konkretów dałem taki pomysł i przy pełnej aprobacie udaliśmy się z pod domu Leszka w Radlin Marcel na Rybnik Niedobczyce-Rybnik Orzepowice-Rudy-Sośnicowice-Sierakowice-Bojszów-Rudziniec i do drogi nr40 już właściwa pętla wybraliśmy opcję( nie wiem w którą stronę organizator przewiduje pętlenie) na Pyskowice-Toszek-Strzelce Opolskie- Ujazd -i do drogi na Rudziniec odtąd powrót identycznie tyle że pod wiatr i za Rudami zaczęło pokrapywać a od Rybnika już w pełnym deszczu.Tempo nadaliśmy sobie niezłe po 100 km połowa do pętli z wiatrem na pętli różnie i śr. 32,5 potem wiatr i deszcz nieco to spowolnił,a i zmiany współtowarzyszy nie były już takie częste i mocne.