Cieszyn,Trzyniec,Jabłunkow,Kubalonka

• Sprzęt Szosa CUBE
Niedziela, 19 sierpnia 2012 | dodano: 19.08.2012

z Leszkiem i Mateuszem, współtowarzyszy na B-B tour i kolejny wspólny trening po wczorajszym z hopkami i płaskawym , dziś trochę wyższych górek,hopek nie licząc u nas i na ziemi cieszyńskiej. Andrzej solista na B-B ,dojechał z nami od Mszany do Zebrzydowic i postanowił że sam pojedzie po Polskiej stronie do Wisły.A my w trójkę od Radlina-na Wodzisław Śl-Mszana-Jastrzębie Moszczenica-Zebrzydowice-Cieszyn tu trochę się zatrzymaliśmy na uzupełnienie zapasów i małe zwiedzanie wzgórza zamkowego i dalej przez Czeski Cieszyn-Trzyniec-Jabłunkov tu przeoczyliśmy skręt na Istebną nadrabiając dobre 3km wracając na właściwą drogę w kierunku granicy-Istebna-Kubalonka-Wisła--Ustroń i wiślanką Skoczów-Ochaby-Pawłowice-Jastrzębie Zdr.-Wodzisław-Radlin.Po czeskiej stronie jakość drogi rewelacja dosyć spory kawałek zwykłej drogi o nawierzchni betonowej fajnie sie po tym śmigało i ruch niewielki,na wiślance spory ruch. Upał też doskwierał w cieniu ponad 30st w słońcu ponad 40 st.