Niedziela w miłym towarzystwie

• Sprzęt Szosa CUBE
Niedziela, 30 września 2012 | dodano: 30.09.2012

wczoraj dostałem cynk że w Radlinie w niedzielę o 14 jest ustawka z trasą na Czechy.Na miejsce spotkania przybyło nas 3 Radlinian znany mi dobrze Leszek i Marek pomysłodawca ,a jak się później dogadaliśmy to mieszkamy po sąsiedzku dzieli nas odległość uwaga!!! 100m . Wyjechałem trochę wcześniej i tak kołem przez Rydułtowy na miejsce spotkania parking przy kościele w Radlinie Biertułtowach z ponad 10km rozgrzewki udaliśmy się na dalsze zbieranie po drodze uczestników na Pszów-Zawada-Syrynia tu dotarło kolejnych 3 chętnych i tu swiat znów okazał sie mały kolejni znajomi w tym Zawrom z bikestats i dalej w szóstkę bynajmniej nie spacerowo na Krrzyżanowice-granica-Piśt-Bela-Zavada-Bohuslavice-Dolni Benesov-Haj-Jilesovice-Martinov (gdzieś po drodze zdowywaliśmy szczyt 387mnpm)-Hlucin-Darkovicki-Silherovice-granica-Chałupki-Olza- Syrynia-tu mały postój przed rozstaniem i w trójkę na Zawadę (i znów podjazd uff sporo tego się dziś uzbierało)Pszów i Radlin.