Terenowa ustawka MTB

• Sprzęt FUJI NEWADA
Sobota, 20 października 2012 | dodano: 20.10.2012

w Rydułtowach ,dojazd z Radlina przez Pszów i okrężnie Rydułtowami na miejsce dotarłem z 10km rozgrzewką.Jak się okazało na godzinę 13 dotarłem ja ,serwisant Tomek i Ania mistrzyni Polski MTB edycji Skandia które we wrześniu odbyły się w Dąbrowie Górniczej,chwilę odczekaliśmy ,ale nie było więcej śmiałków i w trójkę udaliśmy się na trasę w kierunku Niewiadomia tam już wjazd do lasu Beata duktami szlakami do Zebrzydowic-Gzel-Chwałęcice-tamą zalewu elektrowni Rybnik na niebieski szlak i skacząc po duktach i szlakach na przemian to czarny to niebieski ,to ścieżki i bezdroża dotarliśmy do Golejowa-dalej też głównie niebieskim szlakiem jak i bezdrożami dotarliśmy do Kamienia tu króciutki postój na uzupełnienie bidonów i dalej niebieskinm szlakiem pod Przegędzę i kierunek na Rybnik Paruszowiec na skrzyżowaniu szlaków przed Błoniami rozstaliśmy się po 40 km wspólnego jechania Ania i Tomek pojechali w kierunku Żor ( tam mieli jakąś sprawę do załatwienia) ,a ja trzymając się niebieskiego szlaku przez Błonia Paruszowiec -do zalew el.Rybnik i do przystani Kotwica , dalej ziel.szlakiem na Zebrzydowice-Beata-Niedobczyce-Niewiadom PKP-Rydułtowy KWK-Radlin.