Niestrzeżony przejazd kolejowy

• Temperatura -1.0°C
  • Sprzęt FUJI NEWADA
Piątek, 22 lutego 2013 | dodano: 22.02.2013

w Suminie tuż przed wjazdem do lasu i staranowany dostawczak przez osobowy pociąg taki widok utkwił mi najbardziej w dzisiejszym rowerowaniu ,na miejscu byłem chyba około 10-15min po zdarzeniu w Gaszowicach minęła mnie karetka ,a po dojeździe w to miejsce wszystkie służby ratownicze były na miejscu.Na szczęście kierowca przeżył tyle się dowiedziałem,a uderzenie poszło w kabinę i dostawczak odrzuciło jakieś 20m. A dzisiejsza trasa w padającym śniegu to;z Radlina-Rydułtowy-Piece-Gaszowice-Sumina -i lasem Rauden pokręciłem po duktach pod Szczerbice i Chwałęcice i powróciłem do Suminy kierowany ciekawością co z wypadkiem przedtem jednak zrobiłem rekonesans lasu w kierunku Szymocic .Na miejscu wypadku po niespełna godzinie trwała akcja usuwania dostawczaka ,pociąg nadal stał czekając na jakąś komisję,zerknąłem chwilkę na to wszystko i dalej na Gaszowice-Piece-Rydułtowy tu wstąpiłem zobaczyć nowe lokum serwisu (zaraz obok w tym samym budynku tylko lokal większy)- i Radlin.