Drużynówka

• Sprzęt Szosa CUBE
Sobota, 20 kwietnia 2013 | dodano: 20.04.2013

z cyklu ROAD maraton. Dane z maratonu dystans 47,13 km czas 1h32min śr.31,20 .Reszta km to rozgrzewka przed i mały rozjazd po. Start i meta w Leśnicy na rynku trasa na mapce. Co do drużyny Mikesz team II to był eksperymentalny skład; doświadczenie czyli moja skromna osoba dwóch młodzików Robert 17lat i Mateusz 18lat (po raz pierwszy na pożyczonej szosie,jeździ na MTB) no i rodzynek całej imprezy Ania wieku nie przystoi podawać kategoria tak ogólnie K3. Co do przebiegu na trasie to trochę asekuracyjnie zaczęliśmy od podjazdu na G.Św.Anny,potem trochę trzeba było pouczyć młodych jazdy drużynowej i tak cało wspólnie udało nam się dojechać do mety. Pierwsza drużyna ruszała 14min za nami i dopadli nas niespełna km przed metą siadłem na koło ,ale reszta moich już nie dawała rady takiego tempa utrzymać. Co do trasy jak to po zimie na bocznych drogach sporo dziur ,ale i też sporo dobrej nawierzchni ,a całą trasę skrzyżowania skręty itp.mimo dobrego oznaczenia zabezpieczali strażacy tak że mieliśmy bezkolizyjny przejazd przy otwartym ruchu drogowym . Jedyny minus to pogoda wiatr z kierunków pół.powodował straszny ziąb przy całkowitym zachmurzeniu.